Breakage

Breakage

joi, 17 iulie 2008

Cand vrei... IA-TI!

Care este acel impuls care ne face sa vrem ceva? De ce vrem anumite lucruri ca mai tarziu sa zicem ca nu mai vrem avand in vedere ca a fost o perioada cand stiam ca daca am fi avut acel lucru ar rasari si soarele pe strada noastra. Oare vreodata cand ne-am dorit un lucru, am analizat motivul pentru care il vrem? De cate ori poti spune ca : "Da ma, asta am vrut si in sfarsit am capatat..."
Se zice ca atunci cand iti construiesti o casa pui mult suflet, astepti sa se termine, iti faci iluzii, vise, planuri, iti imaginezi cum o sa iasa, dar cand in sfarsit a ajuns la un punct final, fericirea nu iti mai e asa mare. Nu te simti implinit... De ce dracu.... Nu stiu! Dar ma rog, asta e viata si ca atere ar tre sa o inghitim cu bune si cu rele si cred ca atunci cand nu a iesit asa cum ne-am imaginat trebuie sa spunem PERFECT(!), iata ca mi s-a indeplinit dorinta. Acum trecem la urmatoarea. Adevarul este ca nimic nu e imposibil.
Este totusi o ironie, sau mai bine zis, o prostie sa zicem ca nu suntem fericiti cu ce ne-am dorit. Nu suntem atunci cand o capatam, dar daca s-ar fi intamplat exact cand ne-am fi pus dorinta... pai exaltarea si entuziasmul nu ar mai fi avut loc sub aceeasi piele si in acelasi suflet.

Mie mi s-a intamplat dorinta, dar problema e ca vreau mai mult si din cauza asta nu sunt in al noualea cer. Si iar pun muzica de sufletel ca sa imi alin continua miscare viscerala minimalista. Acum o coc, acum o creez, acum o simt si o doresc si am de gand sa trec si peste aceasta seara chiar daca trebuie sa trec prin lumea viselor, lume care de multe ori in ultima perioada ma cam calca pe nervi pentru ca este exact asa cum mi-as fi dorit in realitate. Pentru ca stiu ca dimineata ma trezesc in sila si scarba din cauza faptului ca a fost doar un vis, si este total opusul la ceea ce este si va fi in realitate.

Dar eu sunt o persoana fericita! Eu simt si traiesc si trec peste, IUBESC, RESPIR, SAVUREZ, DORESC, INDEPLINSEC, SI MERG MAI departe.... si am constiinta impacata ca tot ceea ce se intampla, se intampla cu un scop.
Am un plan, am de gand sa primesc ceea ce imi doresc tocmai ca sa pot merge mai departe cu constiinta impacata, ca pot sa capat chiar mai mult.

2 comentarii:

Anonim spunea...

dap asa este! sa spunem ca realizarea ta este casa.. buuun! ai realizat.o o ai si totusi nu ti se pare nimic special. de ce? simplu! nu exista continuitatea... atata timp cat exista o continuitate in tot ceea ce faci ai o viatza plina... e ca si cum ai trasa o linie intre 2 puncte sa zicem x si y ... daka pleci cu linia din punctul x( nu conteaza stramba sau perfect dreapta ) ea se opreste la un momentdat la y... si continuitatea ??? orcum .. teorii sunt multe insa una pe care as vrea sa pun accent legat de realizari in viatza si esecuri propune urmatorul ,,trade" ptr orcare din ele : ,, intotdeauna cand castigi cva defapt pierzi altcva iar de fiecare data cand pierzi cva castigi d fapt altcva" cum ti se pare ??? care din schimburi merita facut ?

Tofana spunea...

Pentru ca viata sa isi intre in mana cu adevarat, trebuie sa accepti intotdeauna o schimbare. Trebuie sa iti doresti ceva, dar sa nu te astepti la nimic. Continuitatea despre care vorbesti nu ar tre sa debina obicei, ci schimbare permanenta, hrana sufleteasca...
Merita sa faci schimburi tocmai pentru ca poti capata ceva mai bun, fara ca tu sa te astepti la asta.