Breakage

Breakage

luni, 21 iulie 2008

Scrie-mi despre dragoste ca sa stiu cine esti

Asa zic: pot sa imi dau seama despre un om dupa felul in care scrie desrpre dragoste. E simplu, dar nu am de gand sa impartasesc asta cu nimeni. Am de gand sa fac un experiment si sa imi dau seama despre o persoana dupa felul in care scrie, NU VORBESTE, despre dragoste. Nu vreau sa aud cuvinte despre dragoste pentru ca un om poate fi incapabil sa se exprime in mod oral si i-as da impresia unui interogatoriu.
Omul are capacitatea sa se exprime, iar cel mai bine o face atata timp cat nu este privit, cat stie ca nimeni nu are de gand sa se uite peste ceea ce a creat in momentele lui de intimitate si ca urmare se apuca si scrie. Astfel tot ceea ce pune jos, pe foaie sau tastand, o face cu cuvintele lui si din propriile trairi. Asa ca nu ai nevoie de un dictionar sau cursuri de filosofie ca sa poti sa iti dai seama de un om. Pune-l sa scrie despre dragoste, pentru ca e cel mai sensibil subiect posibil, si care poate fi tratat de fiecare persoana in parte dupa modelul sau. Dragostea are mii de interpretari, si fiecare interpretare reiese din ceea ce un ins a simtit pe pielea sa. Chiar daca nu a iubit, are drepul si posibilitatea sa isi spuna parerea.



Deci e simplu, scrie-mi despre dragoste ca sa stiu cine esti... imi dai voie sa te citesc? Vreau numai o pagina, nu un paragraf, nu o citatie, nu o poezie, nu cateva randuri.

O pagina pentru un suflet...

Niciun comentariu: