Breakage

Breakage

luni, 29 septembrie 2008

Citeste-ma, vezi ce am simtit pentru cateva minute

As vrea sa cred ca ceea ce a trecut, nu ramane doar o simpla amintire. De multe ori ne dorim sa dam timpul inapoi, dar daca am pretui ceea ce s-a intamplat oare nu ar fi mai usor sa mergem mai departe? Timpul are rolul sau, si este veriga cea mai importanta a vietii. Daca acesta ar sta pe loc, atunci nu am mai trai, nu am mai apuca sa inspiram urmatoarea briza de aer, urmatorul parfum.

A trecut, si a fost frumos, sau poate a fost cea mai groaznica perioada a vietii mele. Ce am realizat cu toate acestea, doar un trecut? Trecerea timpului alaturi de fiecare bataie a pulsului vietii are ca scop formarea unei baze sanatoase a trairilor. Ceea ce am avut nu inseamna ca am si pierdut. Ceea ce e in trecut nu inseamna ca nu mai are si viitor. Fiecare senzatie este menita sa se simta si sa se resimta. Dar asta nu inseamna ca in aceeasi imprejurare, cu acelasi suflu cu acelasi suflet.

Ramane totusi sa stabilim ceea ce ramane de domeniul trecutului si ceea ce ramane vesnic prezent, petru ca avem aceasta posiblitate. Omul este o fiinta complexa, menita sa gandeasca, si sa profite de libertatea de care are tot dreptul sa profite. De la ce manacam azi, pana la cum ne planuim viitorul, pana la ”pe cine mai afectam astazi” si cui ii mai intram in trecut. Am intrat in prezentul cuiva, deci fac parte din trecutul acesteia... sau avem de ales daca prezentul ramane prezent in continuare si trecutul il constituie un prezent continuu.

Vorbesc despre legi universale, despre vieti si simtaminte, despre generalitati. Nimeni in aceste randuri nu se regaseste ca persoana unica. Scriu pentru ca simt, simt pentru ca traiesc, si afisez tastand litera dupa litera niste ganduri materiale in acest moment.

ALEGE

Niciun comentariu: