Breakage

Breakage

duminică, 30 noiembrie 2008

Voi pe ce lume traiti?


Apoi cand vine inspiratia, VINE! Asta nu este un moment, asa ca am sa aburesc. Sunt intr-un moment de inspiratie dar nu am idei. Ironic nu-i asa? Deci daca as avea o idee as scrie despre ea ca un val plin de spuma.

Acum mananc jeleuri. Mi s-a facut pofta subit si a trebuit sa dau ultimii mei marunti pentru o punguta de jeleuri de 3 lei. Mi-am adus aminte de Portugalia, pentru ca Joao, colegul meu de camera manca multe jeleuri, si dintr-o data am simtit nevoia unei schimbari. Cred ca am sa schimb ceva, vreau sa fac asta. Ma cheama ceva... Cred ca am sa ma vopsesc albastra (pe par pentru ca momentan nu este posibila, sau mai bine zis sanatoasa o vopsea permanenta pe piele), sau doar niste suvite ca sa nu zica oamenii ca sunt prea nebuna, chiar daca ma doare in pix de parerea lor. Sau am sa ma comport o perioada in alt mod. Poate devin mai serioasa (ceea ce scriu in blogul asta nu e prea amuzant asa ca nu cred ca am dat o impresie de om nebun), desi ma doare numai impresia ca as fi imbatranit. Ma simt ramolita, parca scartaie ceva, parca nu am chef sa ies in oras, nu am energie, imi vine sa ma bat singura. Cred ca am sa o fac pentru ca nu imi place sentimentul de batranete, nu am de gand sa intru in normalitate.

Poate am sa imi cumpar o pereche de cizme de cauciuc, colorate viu, cu modele geniale. Pacat ca nu le-as purta niciodata. Poate ma las de ciocolata. GLUMEAM!!!

Ah! Am inteles, am sa folosesc acest acces de inspiratie si aceasta motivatie de schimbare in coregrafii. Exact, am sa folosesc elemente improprii mie, am sa pun oamenii sa imi improvizeze lucruri noi, am sa tratez altfel muzica, si am sa folosesc alt registru de miscari.

Iata in fine care este modalitatea de a te mentine proaspat ca si artist. Gasesti ceva, simti ceva, ai nevoie de ceva si o aplici instant in creatia ta. Am nevoie de inovatie in permanenta, am nevoie de spontaneitate si nebunie. Cred ca am nevoie de ceea ce sunt eu in sinea mea, de ceea ce simt si ceea ce gandesc. Dar pentru toate astea trebuie sa traiesc. Si iata cu ideea de a trai si a simti cu adevarat este cel mai bum material pentru un artist. Era unu, mare om, zicea ca nu poate scrie decat despre ceea ce a trait si a simtit (stiti voi cine, lol), si zicea bine omu asta.

Ca urmare, iata, ideea de simtire a fiecaryi maruntis, care la prima vedere pare insignifiant, poate sa dea roadele unei idei inovatoare. Cel putin in lumea mea.

Mda, in lumea mea, pentru ca nu stiu pe ce lume va aflati voi, si sincer parca nici nu as vrea sa aflu....

Niciun comentariu: