Breakage

Breakage

marți, 3 februarie 2009

Hai ca m-am enervat!

Ba frate! Zau daca am chef sa intru in normalitate, sa fac ce se face, sa zic ce se zice, sa cred ce se zice. Am intrat in facultate, PARTZ! Gata reguli, profesori, indicatii pretioase si munca fara sens, fara un scop, fara un rezultat. Ultima perioada mi-am petrecut-o in facultate, am invatat, am ajutat colegii si ei m-au ajutat pe mine, sunt un elev model. Ma gandeam serios sa ma duc sambata sa redau un examen pentru nota 9 in loc de nota 8 la o anume materie pe care o invat din experienta si la momentul oportun atunci cand am nevoie cu adevarat de aceste cunoastinte. Eu studiez sa fiu coregraf, sa fac dans, sa ridic publicul in picioare, nu studiez sa imi satisfac profesorii si publicul din MAREA facultate UNATC. Pula, eu fac ceea ce fac pentru ca asa simt nu pentru ca asa trebuie. Daca visam si simteam catrebuie sa deschid corpul uman si sa ii studiez intestinele asta faceam.

Cum ziceam, nu am chef sa intru in rand cu lumea. Vreau sa traiesc, vreau sa simt si sa respir aerul care se invarte cu adevarat in jurul meu, nu putreziciunile creierelor afumate. Asta vara m-am distrat cum nu am facut-o toata viata mea si pot spune ca am invatat mai multe lucruri odata. Desigur ca am dat cu capu tare de pragul de sus si a trebuit sa ma retrag ca un melc in cutiuta, la adapost, dar asta nu inseamna ca vreau sa o iau de la inceput.

Ceva fierbe in maruntaiele mele si nu e basina pe care o sa o trag mai incolo, este pasiunea de a trai si de a duce ceva la bun sfarsit.

Niciun comentariu: