Breakage

Breakage

marți, 3 februarie 2009

NU-shh...

Asta e fratioare, stau si ma cac cuvinte din nou. Poate ca asta e singurul mod dar asta e viata, nu pot scoate pe gura ceea ce astern pe foaie sau vars in van fara sunet, iar asta e de rau pentru mine. As vrea sa ma vad in oglinda dar sa nu fiu eu, ci as vrea sa pot sa zic cine sunt privindu-ma cu alti ochi. De ce nu poti afla adevarul de la o persoana? Adevarut despre cine esti si ce faci cand faci. Draci, nu am chef sa aburesc dar nu am mai scris de mult, nu am mai filosofat de mult. De prea mult tmip gandesc prea realist si nu am cu cine sa vorbesc despre luna si in stele. Ba nu e timp, ba nu e momentul oportun, ba e stres, ba sunt draci, ba nu e chef.

Am momente cand vreau pur si simplu sa vorbesc, nu sa rad, nu sa ma distrez, nu sa fiu adevarata. Imi lipseste o vorba despre orice, vreme, baieti, flori, supa si carnati. M-am saturat sa analizez viata, sa visez cu ochii deschisi, sa inghit de la altii ceea ce ii freaca. Spre exemplu azi am vazut un pescarus care facea ca o cioara, cu cine sa vorbesc despre asta? Am dat un sms la prima persoana care imi vine in minte, un sms nevinovat in care am explicat cum pescarusul facea ca o cioara. Mi s-a parut interesant, dehm dar nu am cu cine sa vorbesc asemenea cacaturi. Asa ca vin aici.

Mai am o problema, dar nu pot sa o zic, iar asta e problema in sine. Nu pot sa zic problemele reale asa ca aburesc cu ce cred ca pare mai plauzibil si mai interesant. Adica ma problematic. Imi bate inima in piept pentru ca am adus subiectul la ordinea zilei, iata-l dar nu zic mai mult.

Niciun comentariu: