Breakage

Breakage

marți, 10 februarie 2009

Problem occured

Caut un sfarsit, desi nu stiu nici macar incepututl. Se zice ca un mare coregraf are in cap sfarsitul bine pus la punct pentru a putea incepe ceva, eu nu am asa ceva, eu am ideea, eu am incepututl, am umplutura, dar am nevoie de cea mai importanta parte: SFARSITUL!!!!!!!!!!

Totul incepe cam asa: am 3-4 interpreti care se ocupa de lucruri rele cu un umor negru, isi vad clar si simplu de lucrurile lor cotidiene, se mai duc pana in „pivnita” unde isi tin „capturile” sa se mai „distreze” putin. In pivnita sunt eu, cine dracu, legata cu elastice de maini si de picioare, plus inca o banda elastica prinsa de capul meu care imi acopera si ochii (elasticele desigur sunt mai mult elementul vizual care da ideea de captura). Ma zbat, dansez, respir si imi coregrafiez scaparea. Am scapat.....

SFARSIT????

Cum sa termin coregrafia?

a) evadez si intru in lumea lor, ma conformez regulilor lor, ma integrez;
b) evadez, ma lupt cu ei, aproape ca ma prind si incearca sa ma integreze in lumea lor, dar scap si fug:
c) ma lupt cu ei, ma captureaza si ma duc la loc, si se sfarseste cu mine care, din nou sunt in elastice;
d) evadez dar ei se indreapta catre alta persoana care capturata dar dupa un timp eliberata, intra in lumea lor in locul meu, iar eu dispar complet ca un caz pierdut;

Daca aveti continuari sau idei aruncati o pastila

Niciun comentariu: