Breakage

Breakage

joi, 19 martie 2009

Hai la groapa cu furnici, ba-i aici ba nu-i aici...

Give me pictures and images, becouse words don't work for me! Sunt nervoasa, am nevoie de ceva cu care sa imi pozez mintea, ideile, imaginile care imi vin in cap, miscarile care mi se insiruie in continuu in creierul asta mic si cret. Sunt plina de draci ca nu am cum sa fac o poza la ceea ce ganesc, ca sa o pot pune in aplicare in coregrafiile mele. Cred ca am ratat o mie de idei si clipe de inspiratie pentru ca nu am cum sa le pun pe o foaie, sau sa le agat undeva sa le vad si sa le folosesc. Cel mai nasol e ca acestea apar in momentele cele mai nepotrivnice: pe strada, in pat noaptea, dimineata la primele ore ale zorilor (in vis), cand ma uit la un film, la un clip, la un spectacol, toate vin si pleaca pana sa ajung eu sa le pun in ingenioasele mele coregrafii. Damn it!

Sunt anumite imagini pe care le retin, si apuc sa le fac, dar nu e de ajuns si simt ca imi scapa tocmai miezul. Chiar in clipa asta am mai vazut o scena...

Se zice ca pentru inspiratie ai nevoie sa iei ceva la bord, sa folosesti absinthe sau sa te prajesti nitel, e adevarat ca in clipele respective poti spune ca ai cele mai ingenioase idei, dar cel mai rau e ca nu le retii pana a 2-a zi, iar daca reusesti sa retii ceva e clar ca o sa ti se para de cacat. Asa deci, ramane sa lucrezi cu ceea ce ti se pare ca merge si astfel nu reusesti sa creezi ceva cu adevarat al tau, cu adevarat unic.

Incerc sa vorbesc cu colegii mei in legatura cu ce sa faca la creatie, ce muzica sa foloseasca, ce alte alea sa ii arate profei. Mi se pare incredibil cum un om care vrea sa creeze ceva cu adevarat unic, apeleaza la lipsa de originalitate a unei profesoare ale carei idei sunt deja intrate in reflex. Unde o sa ajung daca raman in aceste criterii? Ce viitor am daca ma conformez? Cu toate astea, cum pot sa nu fac ce mi se zice daca vreau sa termin aceasta facultate? Pana una alta trebuie aprobarea profesorului ca sa intru in examen cu lucrarea pe care mi-am propus'o. La naiba, sunt intre ciocan si nicovala.

Niciun comentariu: