Breakage

Breakage

duminică, 8 martie 2009

say no

Cine ma face sa ma schimb? Cine actioneaza asupra vietii tale atat incat sa te faca sa te schimbi, cateodata chiar radical? De ce trebuie sa ne lasam influentati de lucrurile din afara intr-atat incat sa ni se schimbe directia de mers?

Remarc faptul ca in 5 luni de zile oamenii se pot schimba grozav de mult, si ma doare sa vad ca ceea ce au fost odata, oameni amuzanti, liberi, nebuni si frumosi, au inceput sa se acreasca pe toate planurile. Pana si stilul vestimentar poate sa se schimbe. Problema este ca de cele mai multe ori sesizez faptul ca si eu la randul meu ma schimb si iau cu totul alte decizii, trag alte concluzii si aspir la alte nebunii. Mi se pare grav sa stiu ca odata am un prieten care ar lua o decizie, dar mai tarziu acesta ar reactiona altfel.

Cu toate acestea, mai cunosc persoane pe care le invidiez si care au ramas cu aceleasi calitati si aceleasi placeri ale vietii ca acum mult timp. Urasc sa vad ca influentele din exterior ma schimba si incep sa cred ca nimic din valorile pe care le aveam inainte, nu mai inseamna, defapt, nimic...

E dureros, cu totate acestea caut sa ma pastrez, sa imi pastrez un suflet pueril, si plin de pasiune pentru lucrurile marunte. In acelasi timp imi plange sufletelul stiind ca eu raman copil preintre totate mintile mature si secatuite de viata.

Niciun comentariu: