Breakage

Breakage

joi, 21 mai 2009

You can't have it all

Ain't that cute... But it's wrong!!! Cam ce ar fii necesar sa te hotarasti sa uiti o bucata din trcutul tau? Un nou inceput, o alta persoana, un alt tu, un jurnal rupt de la data de unde vrei sa uiti? Mda, cam asta ai nevoie, si de o mica revizuire a persoanei tale. Te uiti din afara, sau ti se spune sa te uiti si sa te analizezi din perspectiva unei alte persoane. Sunt atatea momente in care iti spui ce trebuie sa faci dar tu dai din cap si mergi ca vita inainte, ca deh suntem viteji.

Asa deci am rupt din jurnal un an de zile din viata mea... motivul a fost simplu, cineva s-a uitat in el. De acum in noul meu jurnal, cu coperti de catifea albastra, model serpentin de solzi negri si pagini neliniate ingalbenite, scrie in felul urmator: DACA CINEVA IL MAI CITESTE AM SA II DAU FOC.

Nimeni nu e perfect, astfel exista pusti de 20 ani care intra in viata si mananca pe paine tot ce li se ofera. Exista oameni trecuti prin viata, prin cacat si nisip, prin furnicaturi si acid, prin petale de trandafir si miere lipita de corp, si iata de ce exista conflicte...

Un interior am si eu unde se zice ca exista doar mate, muschi, carne si oase care laolalta sunt controlate de un burete scarbos care transmite niste unde energetice prin corp si il face sa se miste. Mai exista si aceste mici reactii chimice care se intampla in toata masa asta de gelatina sustinuta pe bat, acesti mici intamplari chimice te conduc in ceea ce se numeste istoria vietii tale. La sfarsit ai sa iti dai seama ca ai expirat... dar iata ca m-am indepartat de la subiect.

Vroiam sa exprim urmatorul lucru: aceasta masa de carne delimitata de piele are un nucleu care se zice ca este singurul lucru care apartine unui om. Dar eu am vrut sa ies din bariere si sa ma intind pe un jurnal.

Acum ce mai am, visul si gandul?

Niciun comentariu: