Breakage

Breakage

luni, 29 iunie 2009

Nu te supara, poti sa imi imprumuti limba ta?

Cand merg pe strada, uneori, imi doresc sa intru in corpul si mintea unei persoane, alese la intamplare. Cand ma uit in jurul meu, in oras, vad oameni, dar nu realizez ca si ei, au acelasi lucru pe care il am si eu: o viata. Nu realizez ca si ei au sentimente si ganduri, au de facut alegeri, au probleme si fericiri. De fiecare data cand ma uit in multime vad numai roboti, vad numai carapace in care nu se ascunde nimic in afara de ceea ce le atribui ei ca privitor. Cateodata nici cand sunt printre cunostinte nu realizez ca ei traiesc, ci ca sunt numai acolo pentru ca eu sa imi dau seama ca exist, si ca sa imi pot eu continua linia de plutire.

Am insa nelamuriri: Oamenii simt lucrurile la aceeasi intensitate? Au bucurii de care se bucura cu aceleasi frisoane? Iubesc la fel? Urasc in aceeasi masura?

Pentru mine e clar atunci cand simt, dar nu imi e clar pentru altii daca se bucura la aceeasi intensitate de un lucru de care ma bucur eu.

Dar stiu ca lucrurile se schimba, si timpul trece, si oamenii invata cat mai mult si au experiente mai vaste, dar asta nu inseamna, ca la un moment dat nu au simtit acelasi lucru ca si mine pentru o bucata de tort (spre exemplu). Sau ma insel? Oare exista persoana care sa traiasca o viata atat de mecanic incat sa uite ce inseamna un sentiment adevarat?

Sau se poate ca sentimentele sa fie induse? Asemeni unei vedete a carei faima este nascocita de paparazzi. Oamenii ajung sa o idolatrizeze din cauza ca li se impune si uita de propriile simtaminte. Este posibil ca societatea sa te goleasca si sa iti suga toate bucuriile pentru a si le asuma si a forma din ele o alta viata. O alta lume creata de roboti, in care viata este singurul lucru existent. A fii in viata este mai mult necesar decat a traii cu adevarat. Noi traim ca sa facem roata sa se invarta. E ca dracu, ce pot sa zic, iar asta imi da senzatia de unicitate.

Cel mai nasol e ca nu sunt singura, si sunt milioane de tineri care simt acelasi lucru, as vrea sa fac schimb cu unul din acestia si sa traiesc asa cum traieste el.

Vreau sa vad daca ciocolata are acelasi gust pe limba unui alt student.

Niciun comentariu: