Breakage

Breakage

luni, 29 iunie 2009

Silly shit

Viata dubla este atunci cand traiesti ca doua persoane in una. 2 in 1, mie imi place nesscafe 3 in 1 dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma conformez. Totusi, se pare ca viata dubla nu este o joaca. Nu este o nascocire pentru telenovele, nu este un subiect SF, este reala. Bine, sa nu exagerez, nu zic acum ca am doua personalitati diferite, sau am doua case la care pretind ca sunt copil. HA!

Insa, am inclinatii catre sentimente aflate la polii opusi. Ma simt ca o bucata de fier intre 2 magneti care se joaca cu mine, si asta imi ocupa toata ziua. E de cacat sentimentul ca faci ceva cu placere dar exista ceva care sa iti zica contrariul.

NU, NU ESTE VORBA DE DOI BARBATI!!! Nu ma cobor la astfel de nelamuriri, geez!

Un exemplu marunt ar fii: Vreau sa ma duc la concert, ma duc la acesta, sunt fericita cu alegerea facuta, dar in acelasi timp vreau sa fiu la munte la parintii mei carora le simt lipsa. Desigur, acum imi zic, dar pot sa le fac pe ambele doar ca nu in acelasi timp... Dar ceva ma face nefericita, ca si cum ar trebui sa renunt la ceva, si asta ma macina. E ca si cum as zice ca banii dati pe biletul la concert trebuiau dati pe banii de drum pana la ai mei... cam acelasi pret din pacate.

Si iata-ma intre ciocan si nicovala (exemplul de mai sus este la o scara mult mai mica fata de ceea ce simt cu adevarat). Nu am de gand sa renunt la nimic, trebuie sa le fac pe abmele, sa ma simt completata din ambele parti.

Ce ma opreste?

Niciun comentariu: