Breakage

Breakage

luni, 6 iulie 2009

On reviens

Ma vad azi, in aceasta zi de iuie, in situatia in care eram si acum un an de zile. Aceeasi masa, acelsi calculator. Muzica pe care o ascult e dubstep, oamenii cu care vorbesc sunt aceiasi in afara de unul. Gandurile negre sunt aceleasi. Realizarile imi sunt neclare iar sperantele sunt imprastiate asemeni firmiturilor pe care le-au imprastiat copiii parasiti in padure de proprii parinti.

Asta sa fie ritmul unei vieti pe care il schimbi numai in momentul in care iti dai tu seama de ceva. Fie ca e o sclipire de-o clipa, un deja-vu sau o revelatie. Ceea ce am vazut eu acum eram chiar eu acum un an. Desi s-au schimbat atatea, parca nimic nu m-a marcat in asa un hal incat sa stiu ca merg inainte. Simt ca sunt tot aici si ma nelinisteste cumplit.

Simplul miros de otet din salata, faptul ca sunt aici si scriu in blogul asta de doi lei, dezordinea din camera mea si caldura de afara ma tin captiva intr-un spatiu temporar in spirala. Sper sa ies din acest cerc al mortii...

Caci ma omoara cu zilele

Niciun comentariu: