Breakage

Breakage

marți, 29 septembrie 2009

Eu visez colorat


Ce e o culoare? Este motivul pentru care avem vedere ca sa ne bucuram de ceva. Este o pata de lumina preschimbata datorita texturii unui sentiment. Este un nimic pretutindeni care contureaza actiuni si vise.

Noi visam in culori sau alb-negru?

Eu visez in culori pentru ca asa imi aduc aminte, dar ce inseamna sa nu vezi colorat? Nu, nu inseamna ca esti daltonist, sau alte dereglari fiziologice, pur si simplu inseamna ca nu traiesti... cu intensitate maxima.

Cu toate astea, o imagine fara culori poate sa inspire mai multa viata decat o imagine varzuita cu pasteluri.

Albastru inseamna calm, portocaliu inseamna inteligenta, roz inseamna dragioste...
Acestea vor fii subiectul uneia din coregrafiile mele viitoare, sau poate doar o tema incadrata intr-un proiect total.
Dar eu aici am postat o poza alb-negru ce ma inunda de fericire, ghici de ce.

Niciun comentariu: