Breakage

Breakage

vineri, 2 octombrie 2009

Ipocritule

Dupa cum suna si titlul aici vom vorbi despre ipocrizie (adica eu voi vorbi).

Ce este

Este o calitate a sufletului de autoaparare. Asemeni minciunii poate servi binelui si raului. NU! Nu este o arma ci este un element intrinsec ce tine de fiecare persoana fizica, cat si juridica, in parte.
Cum functioneaza

Ipocrizia este folosita pentru a induce in eroare. Nu numai cei din afara, cat si pe tine insuti te poti bulversa crezand ca esti ceea ce crezi, ce zici si ce simti...
Bullshit!

Ca sa fiu mai exacta, in cuvintele mele, eu ma folosesc de un sfat, pe care il zic din tot sufletul sa te ajut pe tine sa fii o persoana mai buna, dar nici macar eu nu ma folosesc de aceste cuvinte. De ce? Pentru ca eu cred ca pot face lumea o masa de vite mai buna. Dar deh, omul poate sa mai si viseze.

Desi nu reusesc sa imi urmez un sfat sau o idee sau chiar un plan, sunt o persoana care da sfaturi si doreste ca macar ceilalti sa actioneze conform spuselor mele.

Ciudat este insa ca sufletul nu actioneaza confirm creierului, de multe ori acesttia fiind pusi la poli opusi luptandu-se pentru suprematia fiintei stapanite (adica asupra mea). Din aceasta cauza reusesc sa fiu eu insumi numai uneori, atat fata de mine insumi cat si fata de restul.

Viata ma pune in situatii vaste si nu reusesc sa ma coordonez pe mine insumi in multe situatii. Nu am timp sa gandesc si atunci imi fac idei preconcepute de felul in care ar trebui sa actionez in anumite circumstante, dar nu merge, de cele mai multe ori viata ma ia prea repede si trebuie sa actionez pe nevazute, negandite, ne stiute si desigur nefutute...ca sa zic asa. Si uite asa imi contrazic eu propriul sine si propria zicala.

Si uite asa nu mai par plauzibila. Caut sa fiu alta persoana? Nu caut sa stau in pas cu timpul caci a inceput sa treaca mai repede, zilele sunt mult mai scurte, orele sunt reduse la jumatate, clipele nu mai exista.

Astfel contrazic si propria-mi conceptie: „traieste clipa”.

Cu alte cuvinte nu suntem impocriti pentru ca vrem, ci pentru ca asa se cere. Asa cere faimoasa mama Gaia si tatal Timp.

Dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa intaresti si tu ideea de ipocrizie cu simplul tau fel de a fi, vrand sa pari o alta persoana din motive pur egoiste.

Lectia urmatoare: Cum sa fii egoist

Niciun comentariu: