Breakage

Breakage

duminică, 20 decembrie 2009

Anul acesta vreau ceva extraordinar


Draga Mos Craciun,

Anul acesta am fost foarte cuminte. Am ascultat de toata lumea in masura in care am putut si am facut tot posibilul sa duc toate lucrurile la bun sfarsit. De cele mai multe ori le-am dus cu brio si au fost niste succese, si nu imi amintesc de un lucru care sa se fi terminat urat. Nu unul semnificativ cel putin...

Iata ca si acest an ma prinde Craciunul intr-un alt loc. De trei ani fac sarbatorile in locuri diferite, prima oara in Portugalia, apoi intr-o casa iar acum in alta. Oare cand o sa pot spune ca sunt acasa cu adevarat? Sincer as vrea sa se calmeze situatia in viata mea, dar presimt ca si la anul o sa fiu in alta parte. Din fericire ma duc totusi la parintii mei si sarbatoresc alaturi de ei.

Lucruri bune am tot facut anul asta, bune pentru altii. Am de gand sa fac lucruri bune si la anul, dar bune pentru mine.

Niciodata nu mi-am dorit ceva unic, ceva extraordinar de Craciun, dar nu stiu de ce, anul acesta vreau ceva nou. Vreau ceva de care sa ma atasez, sau care sa ma emotioneze pana la lacrimi (lacrimi de fericire desigur). Anul acesta imi doresc ceva extraordinar...

Am primit totusi ceva grozav: dragul meu si-a dorit pentru mine sa iau un casting foerte important, sa aud din gura lui ca isi doreste asa ceva pentru mine de craciun e o senzatie geniala. Am luat castingul.

E minunat sa impart fericirea cu cineva.


Totusi, vreau ceva inedit anul acesta, draga Mosule!

Niciun comentariu: