Breakage

Breakage

vineri, 4 decembrie 2009

Cand spargem geamul?

Ce inseamna daruirea totala? Nimic. Acest lucru este imposibil in aceasta patura sociala plina de stres si lipsita de timp. Neintelegerea inseamna normalitate. Acceptarea unui lucru diferit este aproape ca si cum ne-am pune o mana in plus.

Merg prin viata cu ochii inchisi si imi e frica sa pasesc pentru ca, desigur, nu vad nimic. Daca am nevoie de o mana de ajutor? Ah, cu siguranta... Dar cine ma ajuta? Ma ajuta acel lucru bine ascuns in sufletelul meu, acel gram de speranta care imi dicteaza ca ziua de mai... poimai.... pardon, acel gram de speranta care putrezeste in mine si cauta sa iasa la iveala numai in cazuri de urgenta.

In caz de urgenta spargeti geamul!

Geamul a fost spart...

Continuati va rog

Niciun comentariu: