Breakage

Breakage

vineri, 22 ianuarie 2010

De ce insecte si nu ingeri?

Ma scurg in nisipul zilelor si pier incet incet intr-un interior mai departe ca centrul infierbantat al pamantului.

Ah, ce dimineata torida de ianuarie. Ma paste o jena perfecta, ce nu imi da pace si nu ma lasa sa respir. Deseori ma gandesc doar la ce a fost si cum va fi, si moooor de ciuda pentru ca traiesc. As vrea sa fiu o entitate ce se misca in libertate printre tot ceea ce exista, ca sa descopar tot ceea ce un om normal nu are cum sa descopere. Sau mi-as dori sa fiu un miliardar excentric si sa dau banii pentru viata si gandul unor persoane mai rasarite ca mine.

Mi-e sete continua de vin de struguri salbatici, indulciti de nepasare caci daca nu pot sa o am pe a mea atunci macar sa gust din alta.

Ce faci cand accepti faptul ca locuiesti intr-un stup de albine unde fiecare nu stie altceva decat sa isi faca treaba? Unde ajungi cand atat de devreme pe drum ai descoperit ca e prea lunga calea si prea monotona? Dar n-ai ce face.... Caci stii ca incaperea de 4 pe 4 iti va fi casa tot restul vietii?

„Suntem niste insecte care au impresia ca sunt cele mai shmekere insecte de pe lume” S.Becket

Dar de ce mama masii ma macin atat de tare cand stiu ca nu am unde sa ma duc? Caci maine tot o sa vina, iar camera asta tot casa imi va fi, iar oamenii tot insecte, iar gandurile tot efemere...

2 comentarii:

Anonim spunea...

este f tarziu si maine(azi) am o gramada de treburi, doara e .. weekend, deh! cu toate acestea nu ma pot abtine sa nu citesc in continuare, fidel, rand cu rand, uneori de 2 ori un pasaj. probabil e stupid sa las comment-uri de genul acestuia, dar e la fel de .. instinctiv sa o fac. pentru ca pot respira printre pasajele pe care le citesc: uite, dom'le ca mai e cineva sa inteleaga. :D keep it up!

Tofana spunea...

stii care e frumusetea? sa ma redescopar citindu-mi propriile cuvinte... ma bucur ca iti place, imi pare rau ca nu scriu mai des :)