Breakage

Breakage

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Hai la multi ani!


Iata ca am ajuns si in anul 2010 si presimt ca o sa fie un an genial. Nu stiu de ce, dar l-am inceput bine, parerea mea :))

Iata ce imi propun pentru anul acesta:

1.Sa imi iau placa de snowboard, cu tot cu echipament, pentru ca trebuie sa incep sa fac iernile mai placute. Vreau sa uit de frigul pe care il aduce zapada si perioada sarbatorilor pentru ca ma deprima si vreau sa profit si iarna de viata asta geniala.

2. Trebuie sa incep sa merg la concerte pentru ca uit sa mai ascult muzica asa cum imi place. Uit ce inseamna un bass simtit in piept, un red bull care sa ma tina in alerta toata noaptea, o atmosfera plina de tineri tampiti care nu stiu decat sa se simta bine, un tiuit in urechi cand ies de la concert, o noapte pierduta in favoarea distractiei pe care daca nu o imbratisez cat mai des ajung o baba iritata si nefututa.

3. Ce inseamna facultatea? Inseamna ore pierdute in salile ce put a transpiratie. Dar mai inseamna si oameni plini de pasiune care fac ceva ce le place, printre alti oameni care nu au ce cauta in acea insitutie purificatoare. Asa ca ce trebuie sa fac eu este sa profit de lucrurile care imi fac placere si sa dau la o parte lucurile care ma trag inapoi. Asa ca hai sa sugem sangele facultatii!

4.Sa am parte de acea bataie la care visez de ani de zile. Imi doresc de atata timp sa sparg moaca unei persoane de sex feminin, iar anul asta cred ca aceasta dorinta mi s-ar indeplini. Asa ca draga mea G, daca nu reusesti sa uiti de trecut si sa iti vezi de viata ta mediocra te invit sa ma contactezi la adresa de messenger: aqua_tofana88, unde putem sa facem schimb de numere de telefon si eventual sa ne vedem la un duel adevarat. Asta pentru ca nu am timp de porcarioare de la ametitele care nu stiu sa isi traiasca viata.

P.S. Ma bucur ca imi citesti blogul, dar regret ca nu inveti nimic din el. Te pup.

5.Sa fac pe dracu in 14 si sa fac rost de o escapada din tara asta jegoasa.

6.Sa dau tot ce pot din mine la proiectele ce imi ies in cale si sa iau tot ce pot din experientele ce mi se ivesc.

7.Sa imi fac prieteni noi, cunostinte, relatii...

8.Sa ma bucur...

9. Sa gust toate sortimentele de ciocolata pe care le gasesc.

P.S. Las la indemana Vulpii parsive, dar iubarete sa imi aduca aminte de aceasta lista de fiecare data cand uit si ma abat de la drum.

Niciun comentariu: