Breakage

Breakage

vineri, 12 februarie 2010

Nu m-am nascut in locul potrivit

12 Decembrie 2009, casting pentru Depeche Dance, un spectacol de dans contemporan in coregrafia lui Massimo Gerardi, pe muzica integrala Depeche Mode.

4 Februarie incepem repetitiile. Monica, Laura, Bianca, Vanda, Judith, Razvan, Caisa, Mircea, Cristi, incep o perioada de repetitii continue pentru ca spectacolul in care am intrat sa iasa perfect.

Nu am detalii picante de la repetitii. Pot spune ca sunt repetitii adevarate, cu un coregraf profesionist si cu asistenta sa Lisa, care a trebuit sa ne paraseasca prea deverme din pacate. (Ii era dor de prietenul ei, hehe)

Massimo Gerardi este o persoana cu care se face ceva cu adevarat valoros. Omul asta nu stie ce inseamna pauza, iar noi aproape ca uitam ca ne e foame. In frigul din salile imense si reci de la centru national al dansului noi ne incingem si nu mai simtim nici pic de racoare. Doar la talpi parca e mai rece, dar deh. Bine ca mai vine cateodata cineva serios in Romania ca sa mai dea cate o palma peste bot artistilor de doi lei fie de la Centru Dansului, fie din alte parti. Tot respectul mei pentru cei ce s-au gandit sa invite astfel de personalitati (Razvan Mazilu).

Tebuie sa mentionez ca nu am mai lucrat de mult timp la un asa nivel de seriozitate cu absolut nici o persoana din toata lumea aceasta coregrafica din Romania. Ah, ce imi doresc sa plec din tara asta infecta si sa fiu inconjurata de bun simt si respect din partea celor cu care lucrez si care au ce sa imi ofere ca hrana mentala.

Urasc sa vad prefacatoria si vedetismul atat al colegilor mei de breasla, cat si ale persoanelor care se cred profesori, mentori, oameni importanti sau alte personalitati neimportante cu adevarat.

Dar: „Nu m-am nascut in locul potrivit...”

Mai jos sunt linkuri catre doua pagini explicative ale proiectului Depeche Dance

http://www.facebook.com/?ref=home#!/event.php?eid=287227403269&ref=mf

4 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari pentru Depeche/Dance.Am fost de 4 ori pana acum sa-l vad.e uimitor.pana sa va vad pe voi dansand asa nu am crezut ca se poate dansa pe muzica celor de la DM.dintre fete cred ca esti cea mai talentata,cea mai flexibila.dupa ce am vazut spectacolul m am hotarat sa ma apuc si eu de dans contemporan.numai ca e un pic cam tarziu(am 25 de ani) si nu cred ca mai pot sa fac performanta la varsta asta...mai ales in Romania(sau poate oriunde).Regret ca nu am incercat asta mai demult.Ma consolez doar cand mai invat cate o miscare care aduce cu ceva din dansul vostru.Cred ca e o senzatie minunata sa fii pe scena, sa fii aplaudata si sa vezi ca a meritat tot efortul.

Tofana spunea...

Pentru a demara pe aceasta cale, ai nevoie sa stii doua lucruri esentiale:

-Nu te lasa influentat de altii, niciodata nu e prea tarziu!
-Singurul si cel mai mare critic al tau esti chiar tu.

Imi pare bine ca ti-a placut spectacolul, este cea mai mare placere pentru noi sa auzim aceste lucruri.

Multa bafta si te mai astept la spectacole...

medeea spunea...

iti multumesc pentru ce mi ai spus.conteaza incurajarile cuiva din domeniu.simt ca sunt foarte departe asa ca deocamadata vreau sa iau totul ca pe un hobby..asta ca sa nu sufar daca nu reusesc.esti o norocoasa ca ai dansat in Depeche/Dance.Cand am vazut prima oara spectacolul mi s-a parut cel mai frumos spectacol la care am fost vreodata dar recunosc ca am plecat putin trista pentru ca nu m am gandit acum multi ani in urma sa o iau si eu pe drumul asta.trebuie sa fii foarte mandra ca ai facut parte din proiectul asta.mi as fi dorit sa fiu si eu pe scena aia mai ales ca sunt mare fana depeche mode.felicitari vanda.si astept cu nerabdare sa merg pentru a 5-a oara sa va vad.acum ma uit la filmuletul de pe youtube si incerc sa fac ceva miscari vazute acolo.si ma mai duc la 2 cursuri de dans contemporan si ma bucur de fiecare data cand invat cate ceva ce seamana cu felul in care ati dansat voi in spectacol.

Tofana spunea...

pentru a progresa in acest domeniu trebuie sa stii ca dansul contemporan are foarte multe stiluri si fiecare il intelege si il reda in stilul sau. Te invit astfel sa mai vezi si alte spectacole de dans contemporan care pot fie sa iti placa fie nu, asta ramane la alegerea ta.

MULTA BAFTA!