Breakage

Breakage

marți, 18 ianuarie 2011

...acum... Maria




Nu am nimic important de zis...

Viata mea merge mai departe desi lucruri aparent marunte se insira pe siragul de margele al sortii ce atarna de gatul unei prostituate de Buenos Aires. Poate la un moment dat o sa dau de acea piatra pretioasa din mijlocul siragului, insa acum bilutele de plastic isi schimba doar culoarea si forma.

Noi spectacole se ivesc in calea mea si ma leaga tot mai mult de tarisoara asta seaca si trista... cel putin in materie de dans e nula. Bine ca mai apare ca un ecou cate un coregraf strain care sa ia la palme performerii si artistii romani. Nu am sa raman aici, nu imi dau singura cu ciocanul peste degete, doar nu sunt proasta. Insa recent am primit ocazia sa lucrez cu un om deosebit.

Mario Radacovsky, suna cunoscut? Inca nu, desigur, insa este un om care vine in tara cu aerul proaspat de strainatate. Monteaza acum spectacolul „Maria de Buenos Aires” la Opereta Romana, si in curand o sa avem ocazia sa ne bucuram de acest spectacol cu toate ingredientele sale.

Pana atunci, sudoare...



...va urma...

Niciun comentariu: