Breakage

Breakage

vineri, 28 ianuarie 2011

Praf de luna prin visele mele...

Ce faci cand venele iti pulseaza cu sange ca si cand corpul tau ar avea de suportat o cursa de formula 1 si caldura se ridica asemeni celei de pe soseaua infierbantata de la cauciucurile topite?

Cum ma ajut sa trec peste o agitatie care ma gadila pana la capatutl degetelor si inapoi? Tu cum te relaxezi? Cand limba incearca sa se plimbe pe cerul gurii insa cuvintele nu ies de inclestarea maxilarelor... Cand simti ca pieptul se strange apasat de greutatea unui alt corp... adanc. Inima pulseaza, dar ritmul este sarit, este acelasi, dar mai usor si mai agitat in acelasi timp?

Cum se inteleg oamenii pe ei insisi mai ales cand intrebarile sunt prea multe si prea rapide si cu o lipsa totala de raspunsuri? Cum te intelegi pe tine insuti si cum treci peste o astfel de dilema... multipla ca sa ii zic asa? Somnul sterge memoria sau calmeaza pulsatiile inimii? Muzica imi linisteste sufletul sau ma face sa ma gandesc la alte lumi, alte lumini... Noaptea este o zona prea periculoasa pentru mine, nici eu nu ma mai inteleg. Bine ca vine dimineata si orele ocupate ma aduc cu picioarele pe pamant. Nu am nevoie de drog, caci luna este praful meu iar stelele mi-l presar... Sunetele masinilor imi canda un cantec de leagan iar luminile ferestrelor din blocul de vis-a-vis ma mai gadila pe pleoapa cand fac pauza de vise.


Acum e frig.... prea frig pentru un rac. Stau cu caciula si cu fularul la gat, sub plapuma consumand caldura iubitului meu, insa nu imi ajunge, caci dimineata e intotdeauna rece, ziua are grija sa ma faca sa uit de intuneric, insa nu scap de niciuna din ele.

Nu m-am calmat, nu mi-e mai cald, nu am raspuns la nici o intrebare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Uuu felicitari frumuaso, te citesc cu drag:)Norocos baiat:)