Breakage

Breakage

duminică, 26 iunie 2011

Jurnal de bord

Se zice ca atunci cand esti singur e cel mai bine si usor sa iti descoperi adancul sufletului. De obicei scapam usor de problemele care ne bantuie. Plecam in oras, iesim cu prietenii, ne uitam la un film, citim o carte incitanta, vorbim cu diferite persoane... Insa ce se intampla daca nu avem nici una din aceste variante si nici ceva nou ce am putea sa incercam.

Descoperim ca suntem izolati de o folie transparenta ce ne separa de restul lumii. Cand ramanem doar noi cu incapacitatea de a mai putea face ceva, se intampla lucruri ciudate. Ganduri noi, sau vechi ne napadesc constiinta.

Acum am impresia ca sunt miliarde de oameni, si eu, fara nici o legatura. Sunt singura. Sunt intr-o casa veche, cu obiecte multe si vechi, asemeni unui muzeu cu lucruri marunte si vintage. Lucruri menite sa faca un om sa uite de singuratate. Gazda mea este un barbat a carei sotii a murit acum 20 ani. Copiii sai au alte familii, alta viata. El e singur printre mastile, plantele, ingerasii, tablourile, pozele, obiectele, statuetele... sale. Eu ocup o camera destul de mare. Pereti albi, oglinzi pe pereti, tablouri mari cu natura vie sau moarta, un pat imens de doua persoane, un calculator, doua telefoane prafuite, si o carte citita...

Sunt singura. Cand nu sunt la sala, la repetitii sau la spectacol, in lumea asta noua in care ma aflu eu sunt o persoana trista. Oamenii de aici sunt reci si greu reusesti sa porti o conversatie banala si sincera cu ei. Zambetele lor sunt aplicate pe fata ca sa poata ascunde gandul din spatele mastii: „sunt o persoana draguta si antrenata sa inteleg toate defectele celor din jur, abia astept sa ma intorc acasa sa ma pun la gatit si sa fac briose... oare ce sa pun in ele de data asta?”

Tot ce imi doresc este sa vorbesc cu cineva... sa ies la un latte si sa rad despre porcarii...

Asta e gandul sincer din spatele unui artist in alta tara... cel putin primele 3 luni. Azi sunt in Germania, peste 3 zile ma mut in Portugalia, cu gandurile mele cu tot.

Niciun comentariu: