Breakage

Breakage

vineri, 9 septembrie 2011

Reflexii involuntare

Incep sa redescopar lumea in care traiesc. Oamenii din jurul meu incep sa mi se deschida inca o data pentru ca le permit si vreau sa intru in lumea lor. Cand ai o relatie cu cineva, te concentrezi asupra acelei fiinte. Cauti sa iti dai seama de senimentele sale, de dorintele sale, de ceea ce ii place si ce nu, pentru ca acea relatie sa fie mai stransa. Insa din moment ce am inceput sa fac asta, trebuie sa recunosc si faptul ca m-am detasat de sufletele celorlalti oamei. Acum, dupa 3 ani de legaturi stranse cu persoane de sex opus, am redevenit singura. Sufletul meu incepe sa caute hrana, si sa se agate de alte suflete solitare. Astfel incep sa gasesc amanunte in comportamentul celor din jurul meu, in micile lor placeri, in ceea ce prefera sa bea, in locurile pe care le frecventeaza, chiar si in profilurile superficiale de Facebook. Pentru ca desi ceea ce vedem este o scoarta de piele si o fata zambitoare, oglinda sufletului ete deschisa pentru orice privitor care se poate pierde in ea... "-Deci mi-ai vazut mizeria... -In aceeasi masura in care mi-ai vazut-o si tu"

Niciun comentariu: