Breakage

Breakage

joi, 23 februarie 2012

Din vintre cuvinte

Acolo unde culorile se transforma in cristale impalpabile,
Si unde cainii latra caci comunicarea lor este muzica oamenilor,
Unde apele se despart si se impart in fire instabile
Acolo imi paseste sufletul pe covoare persane zburatoare.

Acolo voi ceda tentatiei si ma voi darui
Caci viata mea este o adunare de cadouri
Iar ingerii, stiu ca imi vor mirui
Fruntea, cu fire de curgatoare, riduri.

Infige-mi un pumnal in inima, pentru ca
Odata ce ai intrat in ea esti parte din mine,
Si nu, in veci nu voi putea tolera
Sa nu imi starpesti si ultima farama de umanitate.

Caci spiritul meu tanjeste dupa libertate.
Numai tu, poti sa mi-o oferi si astept sa mi te alaturi in delasarea
Pacatoasa pe care o putem simti si impartasii
Vinovatilor de pretutindeni.


Sa iubim, sa ne daruim, sa ne chinuim si sa ne oferim
Placerii

Niciun comentariu: